Головна Популярне Увійти Зареєструватися Про проект Ми у Facebook

Ірина Федишин - блог - Туреччина

Влоги
Опубліковано: 31 жовт. 2021 р.
Підписатися
Цього разу ми обрали Туреччину)
Давненько я не була у цій країні ) І цього разу не планувала))) Хоча насправді, відпочинок тут завжди на найвищому рівні.

Взагалі-то, ми обрали путівку у Єгипет 😅Але все по порядку ...))) Путівку у Єгипет забронювали напередодні ввечері, а виліт був з Києва в обід зразу на наступний день. Так-так, ось такі ми легкі на підйом 😂
Відповідно, підтвердження від готелю ще не було, адже це був кінець робочого дня. А зранку ми вже виїжджали зі Львова у Київ в аеропорт, без задньої думки, що може щось піти не так. І вже під’їжджаючи до Києва нам сказали, що готель так і не підтвердився(((. Адже це канікули, високий сезон, готелі переповнені і тому може статися так як сталося ..(( За годину до початку реєстрації ми ще в паніці давали запити на інші готелі, але все було безуспішно 😩 Тому ми зупинили авто і просто пішли у Києві на піцу. Присівши, і ще не встигнувши оформити заказ, трохи в шоці і засмучені... аж раптом дзвінок ... є один готель у Єгипті який підтвердився ... 😲 часу залишалося до вильоту вже зовсім мало, а до аеропорта ще 45 хв їзди. І ми на радощах, вилетіли з тої піцерії і почали знову їхати 🥵.
Але по дорозі ...
——————-
Але по дорозі зрозуміли, що цей готель нам, м’яко кажучи, не дуже подобається, є багато моментів , які нам не підходять ☹️Голова взривалася від думок 🤯, яке рішення прийняти: чи знову розвернути авто чи все ж таки вже їхати туди куди є .. Але, заспокоївшись..., до нас прийшла думка🤔: залишитися на один день у Києві і на наступний день зранку вилетіти на Дубаї, оскільки був хороший варіант путівки ... вирішили, що так буде краще і так і зробили.

«Двічі на одні і ті ж самі граблі» 😬 Яким було наше розчарування, коли вже ввечері готель у Дубаях знову не підтвердився 😭((. І щоб трохи розвіятися, ми пішли прогулятися. Знову зайшли в один з улюблених закладів у Києві на піцу, куди заїжджали в обід. І тут у мене стали круглі очі 😳😳😳 Я побачила …

Запитуєте про погоду) Температура води у морі +20, повітря сьогодні + 24
————-

Я побачила … на вішалці куртку Олежика, яку виявляється, ми забули тут, коли ще заїжджали в обід 🤦‍♀️ Та коли почули, що є готель, то на радостях так бігли з тої піцерії, що забули куртку малого🤣🤣🤣
Чесно…, якщо б ми вилетіли тоді у Єгипет, я, б ще довго «ламала» голову - де ділася куртка Олежика ?🤔
Але, менше з тим… Настрій все одно був так собі 😒 і, навіть, улюблена піца не дуже допомогла.

Тому ми прийняли рішення …. поїхати в Умань 😂
Це не далеко від Києва, там є гарний відпочинковий комплекс @zastava_uman , і прекрасний парк «Софіївка». Ми гарно там провели час і, навіть, не пошкодували, що все так сталося. Правда з речей у нас були одні шорти, футболки та купальники 👙
Дуже було «смішно», коли мені мама зателефонувала і сказала: знайдіть в Умані хоть якийсь басейн, маєте стільки купальників у валізах 😬🤣
Але валізи були спаковані у машині і думка про море нас не покидала ...
Кожна мама мене зрозуміє, що таке зібрати валізи на море для цілої сім’ї. Особисто, для мене це стрес. І я, навіть, не так засмутилася через відміну поїздки, а як через те, що я ті валізи до 02:00 ночі збирала, а тепер прийдеться це все розбирати 😩
Тому прогулюючися Уманню, я час від часу «пиляла» чоловіка піснею « Я хочу на Мальдіви» 😂

І тут нам підвернулася гарна пропозиція відвідати казковий готель для діток у Туреччині) На щастя, все нарешті зійшлося. Правда, ми повернулися з Умані до Львова, я відспівала ще один концерт, трохи перебрала валізи і ми знову поїхали в аеропорт до Києва 🙈🙂
———-

Про наш відпочинок у Туреччині )
У готелі, який ми обрали - для діток справжній рай 😍 Довго розповідати, але хто слідкує, той може побачити у сторіс, як круто ми тут проводимо час. Це справжній турецький Діснейленд з найбільшим парком атракціонів та аквапарком. Дуже багато розваг 🔥
Але є моменти, про які розповім вам у наступному пості 🙂
Зупинилися ми у цьому готелі ненадовго, тепер мандруємо в інший 😍