Головна Популярне Увійти Зареєструватися Про проект Ми у Facebook

Євротріп, день 2: Проїхали Болгарію, протоку Босфор у Туреччині та заночували на Мармуровому морі!

Подорожі
Опубліковано: 15 серп. 2021 р.
Підписатися
День 2:
Румунію, відстанню 900 км, ми проїхали за 14 годин! О 06:00 наступного дня ми переїхали Дунай, опинившись уже в Болгарії! Хоч там і є митники, та кордон проходиться формально, ніхтоине перевіряв нас! Ще 500 км по цій слов‘янській країні, і наш чекатиме Туреччина та Босфорський міст в Станбулі ще за 300км!
Болгарія проїжджається дуже швидко! Хатинок тут багато давніх, і захоплює те, що практично кожен дах покритий червоною автентичною черепицею, її тут ще більше, ніж в Румунії! Клімат тут дуже теплий, соняшники вже відцвітають! Захоплюють вивіски болгарською попри дорогу! Хоч і слов’янська мова, але дуже відрізняється від української! Сотні років країна була під Туреччиною, поки не захопила її Російська імперія! І зовсім недавно країна стала незалежною, як і наша! Автентика тут ще залишилась, вразило те, що етно—сорочки чоловіків нагадують українські жіночі сорочки з квітами, оскільки рукави тут також вишиті, а в нас же на чоловічих сорочках вишивають тільки груди!
Якихось 6 годин і ми вже на кордоні з Туреччиною! Тепер цікаве питання, чи заканають наші тести на коронавірус, які ми зробили ще в Україні, чи прийдеться робити ще раз!
Перетнули кордон з Туреччиною теж без особливих зусиль! На ПЛР тести нарешті подивилися, але особливо не перепитували. Через 300 км ми доїхали до протоки Босфор, що біля Станбула, проїхали протоку швидко і біля найбільшого міста Європи попали в пробку години на дві, трафік був просто шаленим! Кемпінг розкласти ми вирішили на морі, і так як на Чорному було б не так цікаво, ми проїхали ще 100 км до Мармурового моря в містечко Діловасі! В цьому курортному містечку ми знайшли пляж за містом, де все облагороджено для кемпінгів та сімейного відпочинку! Захід сонця був прекрасним, спочатку я політав дроном над усіма цими красоткми, а тоді вже забіг окунутись в море, яке виявилось кришталево чистим! Вночі, ми слухали музику з колонки, тому до наш підійшла місцева Поліція! Спочатку сказали, що ми вибрали небезпечне місце для ночівлі, але вміння говорити з поліцією в різних країнах допомогло нам домовитись та відсіяти їх з нашого пляжу! 4 поліцейських культурно побажали нам надобраніч та пішли далі патрулювати! А від мене, то претензій до них ніяких, хлопці виконують свою роботу! А чи були у вас якісь конфліктні ситуації з Поліцією на морі?
Клімат тут настільки теплий, що я не бачив сенсу розкладати намети і просто постелив надувний матрас та накрився спальником! Це був найкращий сон за довший час, шум моря заспокоює та надихає, так як і гірський вітер! На ночівлю кращого місця і не придумаєш, хоча знайшли ми цей пляж спонтанно!